Translate

marți, 28 octombrie 2014

Aranjamente de toamna cu fructe si flori



aranjament de toamna cu fructe si flori

          Pentru evenimentul din acest weekend mi s-a dat mana libera in ceea ce priveste florile. Ce fericire mai mare decat asta! :) Bineinteles ca au fost si cateva cerinte... minuscule sa le spun! Cromatica a fost dinainte stabilita, iar a doua cerinta a fost clara: "Vrem aranjamente de toamna!" Uau, cat de rar aud asa ceva si cat ma bucur ca cei din fata mea se pricep la flori si nu-mi cer sa zic asa, capsuni in luna decembrie si rosii in ianuarie! Toata lumea stie ca legumele si fructele au cel mai delicios gust in sezonul lor de coacere. Aceasi regula se aplica si la flori. Si da uau, mi s-au cerut aranjamente de toamna pentru care am folosit fructe de sezon, frunze de copac si crizanteme!

buchet de toamna

buchet cu fructe si flori de toamna

aranjamente de toamna pentru nunta sau botez

Voua va plac aranjamentele cu flori de sezon?  Care este anotimpul vostru preferat? Dar florile voastre preferate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...