Translate

luni, 15 decembrie 2014

Post cu rost 6 - Mancare de linte in stil romanesc

mancare de linte in stil romanesc de post


reteta mancare de linte de post

Cea mai simpla, rapida si delicioasa reteta pe care o folosesc saptamanal! Cu multa ceapa, asa in stil romanesc, si verdeata din belsug pentru sanatate din belsug, mai ales pe timp de iarna! Clorofila este denumita si "sangele verde al plantelor" pentru ca elimina toxinele din corp si echilibreaza organismul in cazul carentelor de vitamine si minerale, regleaza tranzitul intestinal, incetineste procesul de imbatranire. Iar lintea este o sursa minunata de calciu (mai mult decat in lactate) si proteine.

 Mancare de linte in stil romanesc:

Ingrediente:
500 g linte inmuiata peste noapte
5 cepe mari
1 morcov mare
1 legatura patrunjel
1 legatura marar
ulei de floarea soarelui (dupa gust)
sare, piper (dupa gust)

Mod de preparare:

  • Lintea se fierbe impreuna cu ceapa, se scurge, apoi se paseaza in robotul de bucatarie. 
  • Se adauga patrunjelul si mararul tocat, ulei, sare si piper dupa gust. Pofta buna! :)
mancare de linte cu ceapa de post


Va recomand cu drag in orice zi din an aceasta mancare rapida de linte, cu rezultate spectaculoase : sanatate, deliciu si frumusete intr-o simpla farfurie! :)

Multumesc pentru vizita,
Ioana



4 comentarii:

  1. Ioana, ma bucur ca ți-am aflat numele ☺
    Mâncarica asta de linte este asemănătoare cu fasolea bătută? Am impresia ca se face și mai repede ca nu trebuie sa scoți cojile, nu? Poate am sa o încerc și eu, ca nu mai știu ce mâncăruri de post sa mai fac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca da. Are un gust foarte dulce si cunoscut de la ceapa, foarte romanesc. Iar mancare se face atat de repede incat o sa ai prea mult timp liber! :P
      Noi suntem fani verdeata (cu galeata :)), dar incearca pentru inceput doar atat, cat sunt obisnuiti ai tai. :) E super gustoasa ! :)

      Ștergere
  2. Am avut putin ragaz sa mai rasfoiesc putin blogul tau! Pozele tale sunt o frumusete! Lumina si calitatea aparatului ajuta mult, plus talentul fotografului!:)

    Imi place cum si ce scrii! Iar aranjamentele tale sunt minunate! sper sa am timp sa comentez mai des la postarile tale!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...