Translate

luni, 30 martie 2015

La o cafea - Chestiuni de suflet

       De ce tin post? Ce e postul? Ce inseamna? Ce rost are? Cine l-a inventat? - sunt cateva din intrebarile pe care mi le-am pus si care-mi sunt puse acum de prieteni, rude, cunoscuti. 

imagine intrebari despre post

coffee cup spring forsythia flower ceasca cafea flori crosetate floare forsitia


citat P Alexander Schmemann cu cat de apropiem mai mult de esenta unui lucru cu atat avem mai putina nevoie de cuvinte

        In cautarile mele de a ma lamuri, mi s-a recomandat cartea Postul Mare de Pr. Alexander Schmemann. O puteti citi / descarca gratuit aici.

       Documentarul / filmul de mai jos " Postul Mare" este rusesc, cu traducere in limba romana, si dupa mine face cat 10 carti citite, pentru ca este realizat de persoane avizate si raspunde in 50 de minute la majoritatea intrebarilor despre postul ortodox :


Tineti post de mici sau doar de scurt timp?

P.s. Florile crosetate de pe ceasca sunt semnul de carte, caruia i-am dat o alta intrebuintare,  si cu care m-a surprins placut Claudia. :)
 Astazi particip pentru prima data la rubrica Buna dimineata soare - Iulisa. Sper sa continui cu acest obicei in fiecare zi de luni!

    Sa aveti un post binecuvantat,




7 comentarii:

  1. eu din studentie tin post,insa cu intrerupri sicaderi mari! :(
    Superbe fotografii faci,ti-am mai zis,cred
    Imi poti spune cu ce program scri[e fptpografii? multam

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Ana, esti foarte sincera si apreciez mult asta! Nici eu nu sunt mai buna, dar sper ca bunul Dummezeu sa ne socoteasca ridicarile, nu caderile! :) Despre editorul foto iti trimit un email... Sa nu fac reclama! :)

      Ștergere
  2. adresa mea e : jurnalulanei@yahoo.com
    multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Ioana!
    Mulțumesc de cafeluță,arată super!
    O zi minunată îți doresc!
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...