Translate

vineri, 29 ianuarie 2016

Friday Flowers 19 : Raspunsuri



            Schimbarile vin in viata noastra fie ca suntem pregatiti sau nu. Putem sa ne impotrivim, sa ne intrebam de ce e asa, sa dam vina pe oricine, sa ne incapatanam si sa ramanem agatati de situatie, sa ne imbolnavim de nervi, de ciuda, de orice, sau... putem sa primim totul ca din mana lui Dumnezeu.

            Asa pur si  simplu, fara sa intelegem ceva! Sa descoperim in timp minunea din spate. Sa vedem cu uimire surpriza pe care Dumnezeu ne-a pregatit-o...
         

poza buchet clematis si trandafiri albi de gradina

            Ce ar fi viata, daca fiecare zi ar fi la fel? Si ce ar fi, daca ne-am pierde curiozitatea?

imagine poza buchet clematis mov si trandafiri albi in vaza transparenta

#citat #citate #Ioachimparr #vointa #dorinte #cevreau #bine #jurnalcuflori




cu mult drag,

            

P.S. Am revenit cu rubrica Friday Flowers si cu pozele pregatite din vara trecuta, dupa o absenta de aproape 4 luni... mai bine zis din septembrie, cand citatul ales era unul legat de eternul feminin. :)



Multumesc  Ana  pentru motivare si gazduire. :)


    Mai multe flori gasiti astazi la HelgaMehr Freitagsblumen zeigt uns heute Helga

15 comentarii:

  1. Superb buchetul,îmi plac culorile alese de tine!
    Un weekend plin de bucurii îți doresc,Ioana!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat de adevarat, Ioana!
    Daca oamenii ar intelege aceste adevaruri simple, poate ca viata lor si a lumii ar fi mai frumoasa!
    Un weekend excelent sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pup draga Luiza, am vazut si eu narcisele tale. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Beautiful ❤️ Have a nice Weekend. Kerstin B.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, așa-i, e bine că Dumnezeu are propriile Sale idei despre ce ne trebuie nouă că altfel cine știe ce ar fi de noi...

    RăspundețiȘtergere
  6. Combinația de mov cu alb e superbă. Iar mesajul mi-a mers la inimă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place combinatia asta. O mai nimeresc primavara cand apar irisii. :)

      Ștergere
  7. Frumos buchetul tau,iar citatul e de tinut minte!Un we frumos!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...