Translate

vineri, 1 iulie 2016

Friday Flowers (31) : Flori salbatice



buchet cu flori de camp


Sunt foarte in urma cu postarile si am senzatia ca au intrat zilele in sac, iar timpul zboara intr-o clipita: acum e dimineata, acum e seara, si tot asa...


flori de camp nunta

 Au trecut Sanzienele departe de Romania, adica Sarbatoarea Nasterii Sf Ioan Botezatorul, sarbatoare foarte draga mie pentru ca atinge o tema foarte actuala astazi, cea a infertilitatii. Si-mi place mult ca exista speranta, si-mi place ca Dumnezeu face minuni pana si cu cei ajunsi la capatul varstei, puterii, a timpului, cei care nu mai pot sau nu mai vor sa creada. Adica s-au saturat de incercat! E uimitor si nu-ti vine sa crezi, pana nu ti se intampla chiar tie! Asa ca, dragele mele prietene, nu care cumva sa ramaneti mute te uimire, asa ca Zaharia, cand o sa se intample si la voi! :) Carmen, sa te pregatesti! :) Apropo, aici daca vrei copii, doctorul te trimite automat la analize de tiroida. Cred ca stiu ei, nemtii de ce! :)

#citat #citate #staretulTadei #pace #ganduri #viata #jurnalcuflori #blogromanesc

Si cum ziceam, pentru ca sunt in urma cu postarile si fotografiile vreau sa va arat cateva imagini surprinse la Hramul Manastirii Afteia - Cioara, din judetul Alba din 21 mai 2016 si sa va istorisesc o mica intamplare petrecuta acolo.

Manastirea Afteia Cioara - Hram 21 mai 2016
Drumul spre manastire plin de oameni si masini - slujba in Paraclisul de vara de Hram 21 mai la Manastirea Cioara Afteia

Dupa cum zicea cineva, se pare ca in acest an, numarul celor prezenti a fost cel mai mare de pana acum; slujba arhiereasca cu participarea Episcopului Albei Iuliei - Irineu; P. Pantelimon de la Oasa si P. Paisie de la Cioara au impartasit credinciosii; predica si un cuvant frumos din partea Episcopului adresat P. staret Ioan care suna cam asa: "...sa va bucurati ca aveti langa voi, in persoana staretului, un mare Ava",  si din altar se aude vocea staretului: "JAVRA", urmata bineinteles de hohotele de ras ale tuturor celor prezenti. :) Recunosc, si eu am ras bine de tot, dar in acelasi timp mi s-a parut ca traiesc pe viu, o poveste din Pateric. :)

tarziu dupa slujba - asteptandu-l pe staret la chilie

Manastirea Afteia Cioara - in curte dupa Hram 21 mai 2016
ganduri bune

va astept si vinerea viitoare la Friday Flowers,
cu mare drag,
Ioana


Multumesc Ana pentru motivare si gazduire. :)
 

8 comentarii:

  1. Frumoasa postarea de vineri! Florile sunt minunate iar cuvintele staretului tare sunt adevarate!
    Un weekend excelent, draga Ioana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dear Ioana,
    I like your flowers too,the have got a nice colour!
    Also fine pictures from your country!
    Greetings from Germany,
    Kristin

    RăspundețiȘtergere
  3. Florile de câmp sunt superbe, de o mie de ori mai prețioase decât cele de la florării. Aș putea spune că uneori le prefer trandafirilor pentru delicatețea și simplitatea lor :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Haios parintele! Am ras citind randurile tale... Ati fost in tara?

    Ganduri bune de la mare!

    RăspundețiȘtergere
  5. minunate flori! chiar de pateric! te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
  6. minunate flori!
    Si eu am ras de haiosul parinte, ii apreciez spontaneitatea :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...